Glad Påsk

Idag är det påskafton och dessutom väldigt fint väder och det måste ju firas! Därför fick det bli en riktigt vårig kombination i ljusa färger.

Jag gillar de ljusa tonerna tillsammans och jag satte ett skärp i midjan för att skapa en mer spännande siluett.

Och eftersom skorna inte kom med på bilderna som togs i en hast, så kommer här en separat bild på mina små darlings som är inköpta i Turkiet.

Tyvärr är det ibland lite kyligt på våren i staden vid den stora sjön, så koftan fick åka på ett flertal gånger under dagen.

Tunika – HM

Kjol – HM

Strumpbyxor – HM

Och nej, jag är inte sponsrad av HM, utan tyvärr är det nog snarare jag som är sponsrar dem…

Skärp – inköpt på marknad i Turkiet

Kofta – Esprit

 

This entry was posted in Okategoriserade and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

