Neutrala toner

Idag skulle jag och en kollega ut och gå och då ville jag ha kläder i mjuka material och lager på lager, för att kunna ta av mig om det blev för varmt. Jag valde ett beigt linne och över det en kortärmad marinblå topp. Ner till blev det ett par ljusa capribyxor.

Så här såg jag ut innan jag tog på mig mina gympaskor som inte ville vara med på bild och innan min hud antog en lätt rödaktig ton. Byxorna är nya för säsongen och nästa gång provar jag nog att kombinera dem med något annat. Japp, du läste rätt mellan raderna, jag är inte 100% nöjd med den här kombinationen, även om jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. Kanske är det passformen på byxorna och att det hade varit bättre att ha en tunika över. Jag återkommer med en ny kombination snart och så får ni avgöra själva vad som fungerar bättre eller inte. Däremot gillar jag de neutrala tonerna tillsammans.

Och jag väldigt nöjd med armbanden, som jag köpte i höstas. De gör mig glad!

Linnet som tittar fram under toppen – Sunshine MQ

Topp – Sunshine MQ

Capris – HM

Träskor – Tamaris (tror jag att märket heter)

Halsband – present

Armband – marknad i Turkiet

Skärp – Zoul MQ på halva reapriset

 

This entry was posted in promenadkläder and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

