Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Solen har fortsatt att stråla från en klarblå himmel och givetvis vill jag inte vara sämre än solen. Så jag tog på mig min gulaste tröja och mitt största leende och åkte på picnic.

Den gula piketröjan har funnits i min garderob jättelänge. Jag gillar att det lilla märket på bröstet är rosa och plockade upp den färgen i boleron.

Även armbandet går i samma färg som mina övriga kläder, men en nyans ljusare blå och rosa. För att inte allt ska kännas supermatchat, så tog jag på mig mina bruna trätofflor (och på grund av att jag har ett grymt skoskav på hälen).

En sann matchare förnekar dock sig inte, utan matchar även läsken med kläderna och nagellacket med armbandet.

Imorgon är det slut på ledigheten och då kommer ni att få lite bilder på vad jag har på mig på jobbet. Nagellacket får dock vara kvar.

 

Piketröja – Gina tricot för en evighet sedan

Bolero – Flash

Kjol – Vila

Träskor – Tamaris

Armband – marknad i Turkiet

Solglasögon – Ripoff

Klocka – disputationspresent

 

This entry was posted in ledig and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

  1. susanne johannesson says:

    Åhh, så spännande det ska bli att följa dina inlägg.
    Sussie

Leave a Reply

