Back to work

Jag har faktiskt väntat hela helgen på att få ha på mig den här blusen igen. Jag ville liksom inte använda den under skogspromenader eller grillning. Det var kärlek vid första ögonkastet och kärleken har hållit i sig hela helgen.  Jag tycker att blusens färger passar väldigt bra med mörkt jeanstyg som trollar bort några kilo på höfterna utan att man behöva springa i trappor. Det hade ju kunnat vara värt ett leende, men mer än så här blev det inte.

Blus – Vero moda

Kjol – Flash

Skärp – Lindex på halva reapriset

Armband – marknad i Turkiet

Nagellack -Viva la Diva

Skorna tyckte det var lite pinsamt att vara med på bild jämt och ständigt och bad att inte få vara med idag, dessutom var de precis som jag lite slitna efter helgens ledigheter (någon lyckades vända på dygnet på fyra dagar), men på fredag är vi pigga igen!

 

This entry was posted in klädd för shopping, vardagskläder and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

