Jag tar tillbaka allt

Jag tar tillbaka alla inlägg om att våren är här och eventuellt går jag även upp på vinden och hämtar ner de där tjocka vinterkläderna.

 

Idag snöade det strax innan lunch. Som tur var hade jag insett redan på morgonen att det inte var läge för varken bara ben eller kortärmat. Därför satsade jag på strumpbyxor under kjolen och kofta över blusen (och ja, det finnes ett linne under blusen). Jag inser att detta nog är en rätt modig blandning, och alla tycker  nog inte att det är snyggt, men själv tycker jag att det funkar. Ja, i alla fall tills jag gnuggat sömnen ur ögonen och såg mig själv i dagsljus och insåg att stumbyxorna nog var lite rödare än vad jag trodde. De är dock samma färg som på mönstret på blusen, bara så att ni vet! Detta är dessutom en komplett remix av kläder som ni redan har sett i andra kombinationer.

 

 

 Blus – H&M

Kofta – Numph från Så in i Norden

Kjol – H&M

Strumpbyxor – Twilfift på halva reapriset

Skor – Jana

Skärp – Lindex på halva reapriset

 

This entry was posted in Kläder att undervisa i, kläder som fungerar fyra årstider, vardagskläder and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

