Högsta betyg igen

Åhhhh… jag är miljöskadad! Ännu ett inlägg om betyg och ännu en gång ger jag mig själv högsta betyg! Är det inte jäv? Eller är det abstinens över att jag inte behöver sätta betyg den här terminen, eller nästa, eller nästa… ?

Nja, nu ger jag inte mig själv högsta betyg. Jo, eller kanske så gör jag det. Jag ger i alla fall inköpet av den här kjolen högsta betyg. Ett av mina kriterier för stort A är att jag ska vilja ta på mig mitt nya klädesplagg direkt. Allra helst ska jag vilja ta på mig det redan i affären. Så det är kanske inte ett betyg utan ett kriterie för att jag ska köpa plagget. I vilket fall som helst, så älskar jag den här kjolen! Tack till Kendi på Kendi Everyday för inspirationen till inköpet!

Visst ser dessa darlingars mjuka och sköna ut. Skenet bedrar – de är är ulvar i fårakläder!

Topp – H&M

Kjol – Sister

Halsband – Inköpt på marknad i Turkiet

Skor även kallad ulvarna – Clarks

Ring – Pilgrim (Närbild kommer en annan dag)

Klocka – Disputationspresent från min snälla föräldrar

This entry was posted in Kläder att undervisa i, kläder som fungerar fyra årstider, viktiga möten and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

