Outfit 4

En vit och blårandig blus och till det ett par enkla chinosaktiga trekvartsbyxor och solglasögon är allt jag behöver en fin sommardag. När man börjar få lite färg på kinderna så är det så mycket enklare att känna sig fin och man behöver inte en massa smink och accessoarer.

 Dessutom är bomull ett av de bästa materialen att ha på sig när det är varmt ute. Jag hävdar desutom att det är svalare att ha på sig kläder som skyddar mot solen än att vandra runt som Gud har skapat oss. Inte för att jag skulle ha några planer på att vandra runt som Gud har skapat oss, det har jag alldeles för många celluliter för, men för att jag ibland ser mammor och pappor som tar av sina barn alla kläder i värmen för att de inte ska svettas och då kan jag inte låta bli att tänka att det vore bättre att de hade svala bomullskläder på sig. Men när det gäller barn och barnuppfostran försöker till och med jag att hålla tyst. I alla fall ibland…

 Eftersom bilderna på hela outfiten blev lite mörka fick ni två bonusbilder på mig i närbild ovan.

Blus – Sunshine från MQ, Trekvartsbyxor – H&M, Solglasögon – present från en vän

This entry was posted in 21 for 21, semester, vardagskläder and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

