Outfit 5 – Prima ballerina

Tro det eller ej, men jag är inget stor fan av massor av accessoarer. Jag känner mig ofta lite utklädd och lutar mig tillbaka på uttrycket att “less is more”.  Häromdagen hittade jag dock det här i min smak helt fantastiska halsbandet till ett rimligt pris. När jag valde kläder så tänkte jag att det rosa i halsbandet skulle plocka upp det rosa i kjolen, vilket jag också tycker att det gör. Vad jag dock inte tänkte på medvetet var att mina kläder faktiskt är lite ballerina-aktiga (obs, jag tänker inte på kexen även om de är goda, särskilt de med sylt!). Så jag är inte alltid så genomtänkt när det gäller mina kläder.

Prima ballerina

Topp – Sunshine, MQ, Kjol – H&M, Thights – Cecil, Crazy Horse, Träskor – Esprit, Solglasögon – present från vän, Halsband – Köpt på resa, Armband – present från Mr D

This entry was posted in 21 for 21, ledig, Remixed and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

